Friday, January 16, 2009

TAGGED

7 Ciri Lelaki Idaman Saya
1. mate sepet
2. pandai maen gitar
3. badan hot
4. berjinak2 dlm bab sukan
5. minat same dgn aku
6. syg aku seadanya
7. dpat bimbing aku ke jalan yg benar

7 Lelaki yang pernah saya minati
1. my ex primary skulmate[WMWQ]
2. KOO KIEN KEAT
3. FARID KAMIL[bntg mas]
4. andy lau
5. daniel wu
6. david beckham
7. liew darren


7 perasaan sekiranya keluar dengan orang yang diminati
1. suke sgt
2. rase berdebar
3. blushing
4. x keruan
5. rase jd manusia terbahagie di dunia
6. pikir nk pki baju ape
7. pikir ape yg die pikir psl aku

7 tempat istimewa yang ingin dilawati bersama orang yang tersayang
1. badminton court[tournament/match]
2. pg pantai tgk matahari terbit
3. sah2 la HONEYMOON
4. jalan2 dgn die je xksh ke mane je
5. rumah parent die
6. pg bukit ke gunung yg nyaman tok spend time together
7. tgk movie la together gether


7 barangan/sesuatu istimewa yang mungkin dihadiahkan buat orang tersayang
1. my love
2. myself
3. perfume
4. wallet
5. barang2 hantaran huhuhuhu
6. love ring
7. ape yg die mahukan

7 Lagu yang akan anda nyanyikan untuk orang tersayang
1. tercipta unntukku [ungu]
2. sempurna [andra n the backbone]
3. terlanjur cinta [ungu feat rossa]
4. im yours [jason mraz]
5. atas nama cinta [rossa]
6. fall for you [die yg nyanyi utk sy]
7. sampai [kru]

7 person to tag
1. erma
2. ryna
3. nutz
4. naqib
5. faiz
6. dynat
7. asiela


itu saja dr KILOD

2 comments:

the NERD said...

aku kena tagged ke? nantilah ek hehehe

nurulshima said...

darren liew? owh, sy menyokong anda 100%.